4 internetové stránky na nákup oblečenia ONLINE: Časť #2 Brastop.com a spodná bielizeň pre veľké aj mini prsia


Je to už nejaký čas, čo som publikovala prvý článok o nakupovaní oblečenia online. Ak ste ho nečítali, kuk sem. Dnes sa však budem venovať oveľa delikátnejšej téme. A tým je spodné prádlo.


Veľa z nás nosí nesprávne číslo podprsenky alebo má problém niečo na seba zohnať. V našich končinách sme zvyknutí na základné veľkosti košíčkov A, B, C, D, obvody 70 až 90 (akože pre veľké prsia 90D, možno E, ak sa pritrafí, haha... :)) Cítime sa potom nekomfortne a aspoň za seba poviem, že som mala z toho aj dlho komplexy.
Pripadala som si nekonfekčná. Samozrejme, výnimka potvrdzuje pravidlo a pri troške hľadania na internete nájdete značky, ktoré vám ponúknu aj iné obvody a veľkosti košíčkov.
V kamenných predajniach ich však nájdete pramálo a ešte vás budú predavačky ohovárať, ak vyskúšate polovicu tovaru a nič si nekúpite, pretože vám nesadol buď strih, alebo veľkosť (true story, odvtedy nakupujem len vo veľkých mestách a online, do toho obchodu som odvtedy nevkročila).

Prejdem však rovno k veci - a to opäť k britskému e-shopu so spodnou bielizňou www.brastop.com.
Čo mám na tomto e-shope rada je, že tam vždy nájdem rôzne strihy, veľkosti a overené značky plaviek aj podprseniek. Píšem overené, lebo podprsenky šije kadejaká značka, ale len niekoľko z nich sa na to naozaj špecilizuje (neverili by ste, ale je to celá veda, keďže existujú rôzne tvary pŕs a veľa urobí aj to, či si malá, vysoká, tak akurát, či trochu alebo riadne pri sebe).


Takisto tu nie je problém pozháňať špeciálne podprsenky, napr. do šiat na stužkovú, plesových či svadobných šiat. Hľadáte krajšie plavky, alebo niečo sexi k svojmu milovanému? No problem!





Pripravte si však peňaženku, lebo aj keď je tovar v akcii, obľúbené slovenské "všetko za 5 euro" tu nenájdete. Ceny sa pohybujú cca od 14 libier (aktuálny kurz si prepočítate napr. cez kalkulačku Národnej banky Slovenska na www.nbs.sk, odporúčam platiť librami).


Ja vždy hovorím, že ak si nie si istá veľkosťou (strihom, štýlom), normálne si objednaj tú istú podprsenku vo viacerých veľkostiach. Keď ti príde, doma si všetko o kľude vyskúšaš (bez stepovania predavačky za kabínkou) a čo ti nesedelo alebo nepáčilo sa ti, pošleš späť a vrátia ti peniaze. Robí to tak milión iných ľudí po svete, tak prečo nie ty?


Jasné, treba zaplatiť poštovné. Ale čo je pár eur navyše v porovnaní s tým, že budeš mať konečne dobrú, a zároveň peknú podprsenku, ktorá ti sadne ako uliata? Minimálne ja to beriem ako investíciu, ktorá sa mi vráti, pretože v minulosti som si kupovala oveľa viac podprseniek kvôli tomu, že som sa v nich necítila dobre a až tak mi nesedeli. Mala som preto nutkanie každú chvíľu vyhľadávať nové a nové, ktoré by mi KONEČNE sadli.

Takže poraďte, tá vľavo... alebo tú vpravo? :)


Kde si nakupuješ podprsenky ty? A aké sú tvoje skúsenosti s predajcami spodnej bielizne na Slovensku? 



Komentáre

  1. Ja si objednávam spodnú bielizeň tiež cez internet. Vadilo mi, keď na mňa predavačky pri výbere podprseniek pozerali, tak som sa zmerala, objednala podprsenku na skúšku a teraz som si už znova objednala tú istú :-D . Krásne mi sedí a je aj pekná, tak nemám dôvod objednávať nejakú inú.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára