Ako si vyliečiť kurie oko - tip, ktorý zabral

Už sú 4 roky, čo som sa úspešne zbavila kurieho oka na nohe. Kurie oko je delikátny problém, ľudia si s nimi nevedia rady, ich vypálenie je bolestivé a v lekárni nemajú nič, čo by na to zabralo. Skrátka, samá radosť... dobrá správa je, že som našla a úspešne odskúšala spôsob, ako sa zbaviť kurieho oka za pár centov. :)



















Na úvod, toto nezaberá: Prípravok na kurie oko z lekárne

Ani mne prípravok z lekárne nezabral. Používala som takú tekutinu (niečo ako lak), ktorý som každý deň naniesla na kurie oko. Postupne sa zmenšovalo, ale nikdy nezmizlo a v momente ako som ju prestala používať, kurie oko bolo späť, čo účinná liečba určite nebola. A tak som si po 4 mesiacoch poctivého ťapkania tejto žieraviny na nohu povedala, že stačilo a stopla túto investíciu.


Toto zaberalo: Babské recepty (a.k.a recepty na kurie oko z domácej lekárne)

Na internete som našla 2 babské recepty ako sa zbaviť kurieho oka. Buď použiť banánovú šupku alebo strúčik cesnaku. Banánová šupka mi vôbec nepomohla, ale cesnak áno. Dobrá správa, čítajte ďalej! :)

Postup ako cesnakom odstrániť kurie oko

1. Odkrojte jeden tenký plátok zo strpčika cesnaku.
2. Priložte na kurie oko 
3. Krížom zalepte 2 leukoplastami, aby cesnakový plátok nemal šancu vypadnúť a presne držal na kuriom oku.  
4. Ak máte kurie oko na nohe, dajte si na to normálne ponožku, obujte sa choďte s tým celý deň. Nebojte sa, žiadny cesnakový pach sa s vami vynúť nebude
5. No noc si to dajte dole.
6. Ráno zase aplikujte nový plánok cesnaku.
7. Opakujte každý deň, až kým kurie oko úplne nevymizne + pre istotu pokračujte ešte 2-3 dni.

Ja som mala kurie oko na nohe. Dokonca až dve. S týmto postupom som ich mala preč po týždni.

Okrem mňa takúto cesnakovú liečbu skúsil aj môj priateľ a môj mladší brat. Obidvom kurie oko po pár dňoch zmizlo rovnako ako mne. Cesnak je vraj veľmi silné prírodné antibiotikum a kurie oko má vúrusový pôvod. Niet divu, že to fungovalo.
Vyliečiť si kurie oko stojí len 1 cesnak a balíček leukoplastu - rýchlo, bezbolestne a účinne.


Aké máte skúsenosti s kurími okami vy?
Čo vám na ne pomohlo?
A čo je podľa vás príčinou toho, že sa z ničoho nič objavia na nohe? Stres, zlé boty, strava...?



Komentáre

  1. ahoj ja si nakupujem potreby pre nechtovú kozmetiku v tomto obchode
    http://www.d-nails.sk/uv-gely

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára