VLASY: Čo so suchou a svrbiacou pokožkou hlavy?

Na začiatku jari sa to stáva. Zima, nosenie čiapok, stres a možno trochu blbý životný štýl, a problém je tu - svrbiaca pokožka hlavy.

Už som vyskúšala asi fakt všetko od prírodných šampónov, prepláchnutia vlasov octovou vodou až po masáž hlavy kokosovým olejom. Nič mi na svrbiacu pokožku pod vlasami nepomohlo. :( 

Ani za dva a pol mesiaca som nenašla nič, čo by aspoň trošku zabralo. A tak som si pri objednávaní kozmetiky od Dr. Hauschka šupla to košíka aj Nimbovú vlasovú vodu. Aspoň ju vyskúšam a uvidíme, či zaberie.

A aj zabrala. :) Ani si neviete predstaviť moju radosť, keď sa nepríjemné svrbenie začalo zmierňovať. 



Dr. Hauschka Nimbová vlasová voda vonia naozaj krásne, tak bylinkovo.
Po nanesení na pokožku vlasov a jej premasírovaní som mala veľmi príjemný pocit. Svrbenie sa postupne zmierňovalo, začali sa mi strácať lupiny a malinké chrasty na vlasovej pokožke. 

Na vlasoch bolo vidieť (a na dotyk aj cítiť), že som ich niečím vyživila. Neboli také fádne, matné a lepšie sa česali. Napriek tomu mi táto vlasová voda hrivu nijakým spôsobom nezmastila, pokojne som si ju mohla pred spaním aplikovať na vlasovú pokožku a ráno ísť rovno von. 

Jediná vec, ktorá by niekomu nemusela prospieť je, že pravidelné používanie tejto vlasovej vody vám môže trochu vyťahať farbu z vlasov. Jej účinky to však úplne prevalcovali a ja neľutujem, že som do nej investovala. 

Moje vlasy sú dosť husté, pojmú do seba veľa vody, kým sa mi ich podarí vôbec poriadne namočiť. Takže nasávali aj dosť tejto vlasovej vody, vďaka čomu som ňou aj dosť neefektívne plytvala, ale čo už. Neskôr mi napadlo aplikovať ju po umytí vlasov, kým sú ešte vlhké, nesajú toľko vody a mám istotu, že tento prípravok sa pomedzi vlasy ľahko dostane aj k vlasovej pokožke. Celé 100ml balenie mi nakonie vydržalo 2 týždne, pričom som si touto vlasovou vodou masírovala pokožku vlasov asi tak každý druhý deň.Usudzujem, že by sa mi možno ešte jedno balenie zišlo, alebo aspoň nejaké malá domáca kúra, ktorá výsledok dotiahne do konca. 


Odhadujem, že stav mojej vlasovej pokožky sa vďaka používaniu vlasovej vody od Dr. Hauschka zlepšil tak o 70% a odstránilo dlhodobý vlasový problém. Ďakujem Dr. Hauschka!

To už je pekný výsledok. Máte aj vy skúsenosti so svrbiacou pokožkou vlasov? Podarilo sa vám to vyriešiť? Čo na ňu podľa vás zaberá najlepšie?


Komentáre

  1. Pekný blog a rozhodne zaujímavý výrobok. Hoci nemám problém so svrbením, ani lupinami a asi ani veľmi suchú pokožku nemám, predsa mám jeden problém... Na miesto, kde som voľakedy nosievala putec (ale už dlho dlho sa češem inak) mám červenú pokožku hlavy, občas ma to trochu páli, ale hlavne to začervenanie je strašné a nechce to zmiznúť. Myslíš, že by to mohlo pomôcť zmierniť aj tento problém? :)

    Kuk na môj blog - http://beautykutik.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ďakujem za pochvalu. :) To je zaujímavé, že len na tom jednom mieste ťa to páli, to mi pripadá úplne ako dajaká infekcia alebo keď ma niekto seboroickú dermatitídu (ale to sú len dohady, nie som na to odborník). Ak chceš skúsiť prvej niečo lacnejšie, vyskúšaj si to masírovať každý deň kokosovým olejom. Ak ani to nepomôže, tak tu je odkaz kde som kúpila tú vlasovú kúru: http://eshop.yinyang.cz/index.php?cPath=85_59 Majú aj vlasový olej a keď im napíšeš, tak ti určite poradia, čo je pre tvoj problém vhodnejšie.

      Pošli mi prosím link na tvoj blog, omylom si do komentára skopírovala môj. :)
      A dúfam, že dáš niekedy vedieť, či to aj tebe pomohlo alebo máš inú skúsenosť.

      Zatiaľ ahoj. :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára