Emócie na perách...

Niekedy na jeseň ma inšpirovalo líčenie hrdinky vo filme Poirot. Veľmi sa mi zapáčil tmavý do fialova ladený rúž, ktorý mala na perách. Podobný odtieň som dosť dlho hľadala. Hľadanie mi sťažil aj fakt, že si potrpím na čo najčistejšie a prírodné zloženie rúžov. Pery sú predsa miesto, kde je pokožka najtenšia, najcitlivejšia a preto tam vyslovane nechcem "bachnúť" hocičo, čo by sa mi vstebávalo do krvi... 

Ale späť k téme. Kto hľadá, nájde a ja som tmavý slivkový rúž našla v e-shope Lush. 

O čom je dekoratívna kozmetika Lush Emotional Brillance? 

Je to o sebavyjadrení. V kamennej predajni alebo v e-shope si zatočíte kolesom s farby a intuitívne si bez rozmýšľania vyberiete 3 farby. Tie v danom momente reprezentujú vaše podvedomé psychické rozpoloženie a túžby, pričom do úvahy sa berie aj poradie v ktorom ste si ich vybrali. Lush na svojom webe píše, že pri tomto konepte spolupracoval s Lady Helen Kennedy
- strategicky-behaviorálnou psychoterapeutkou, ktorá zostavila zoznam slov a farieb. Viac si o tom môžete prečítať priamo na ich webe.


Glamour odtieň sebaistoty 

Odtieň Confidence (Sebaistota) ma príjemne prekvapil. Bol presne tým, čo som hľadala. Bez akýchkoľvek metalických odleskov, ktoré by zo mňa robili zombíka. Intenzitu farby (ako u všetkých rúžov Lush) som kvôli svojej bledej pokožke regulovala - naniesla som si trochu farby do stredu pier a potom ju prstom rozniesla na celé ústa. Vyśledok vidíte na fotkách:



Prirodzene podrhnutá krása

Podľa farebnej typológie som pravdepodobne jeden s jesenných typov. Ako poistku proti sklamaniu som si s predchádzajúcim rúžom objednala aj jeden rúž v odtieni Pespective (Uhol pohľadu). O tom som podľa rôznych recenzií na blogoch už dopredu vedela, že sa mi určite bude hodiť. Jeho farba nie je hnedá, na to pozor. Je to skôr taká ružovo-hnedá farba, ktorá je o pár odtieňov tmavšia ako moja prirodzená farba pier.
Je to dosť neutrálna a veľmi príjemná farba pripomínajúca všetky možné maľovačky označené názvom "nude rose," "pink beige rose" a pod.

Odporučila by som ho asi každej žene. Ak by vám na perách predsa len nevyzeral dobre, vždy je to dobrá farba pre lícenku aj očný tieň (btw, tekuté rúže Lush Emotional Brillance Lipstick môžete pokojne používať ako univerzálne 3v1 - líčidlo na líca, pery aj oči ako tieň aj linku). Táto farba nie je výrazná, ale nádherné podrhne vašu prirodzenú krásu.


                                     

Radiant orchid - farba roka 2014 pre odvážne

Odjakživa som mala rada sýte, žiarivé farby. Tak som pri nakupovaní rúžov v Lushi neodolala a zaobstarala som si aj niečo svieže a odvážne. Pokiaľ nemáte cit pre módu, s odtieňom Drive (Nadšenie) sa asi len ťažko stotožníte a budete si s ním pripadať ako gýčová starenka z 80. rokov.

Odtieň Drive vystihuje presne to, čo sa označuje za farbu roka 2014 - filaová orchidea. Nie je to sladká ružová barbie farba, ale nemá k nej ďaleko - je to sladká FIALOVÁ barbie farba, haha:)). Predpovedám jej sľubnú budúcnosť a na jar 2014 bude aj vďaka svojmu sviežemu odtieňu veľmi moderná. O intenzite tejto farby opäť platí, že koľko farby si nanesiete, taký je rúž silný. Pokiaĺ sa viete krotiť, budete mať odtieň ako je na fotkách. Ak si farby nanesiete viac, bude odtieň rovnako fialový ako orchidey na obrázku. 

Inak, pozor - tento odtieň sa fakt ani trochu nehodí k červeným vlasom. Dobre s ním vyzerajú však brunetky.


Lush Emotional Brillance pôsobí prirodzene a má dobrú krémovú konzistenciu

Čo sa mi páči na týchto rúžoch od Lush je ich krémová konzistencia a prirodzená farba. Aj keď odtiene vyzerajú na prvý pohľad dosť divo, neobsahujú žiadne metalické odlesky ani nič podobné (mne sa metalické odtienie nehodia a vyzerám v nich zmaľovaná), a preto je celkový výsledok veľmi pekný...a hlavne NOSITEĽNÝ na každý deň.

Výdrž

Na perách držia tekuté rúže Emotional Brillance dobre, po nanesení maličko prischnú a potom vydržia aj občasné jemné obliznutie pier, bozk, zahryznutie do jedla alebo odpitie z pohára. Neodporúčam dávať si pod ne akýkoľvek balzam na pery, pretože potom už tak dobre nedržia a hneď ako si niekde obtriete pusu, zlezie vám rúž dole. 

A ešte jedno plus - tento rúž nevysušuje pery. Ani nemá žiadnu vôňu. Ak ste rozhodnuté ho používať iba ako rúž a o jeho využitie ako očného tieňu/linky nemáte záujem, môžete si jeho nevábnu vôňu-nevôňu upraviť kvapnutím 1 kvapky éterického (pozor, éterického - nie vonného!) oleja do výrobku. Ale potom už tento výrobok na oči nepoužívajte, nechajte si ho len na pery. Oči by vás po malej úprave zloženia mohli z toho éteráku trochu štípať. 

Použite aj ako lícenku

Aj keď nemám rada líčenie tón v tóne, odporúčam rovnaký odtieň tekutého rúžu Lush Emotional Brillance, ktorý máte na perách naniesť aj ako lícenku. Make-up potom vyzerá nádherne a zaujímavo. Vôbec nie umelo. Ja to robím tak, že rúž trošku rozmažem prstom a zvyšky farby na prste potom ešte vklepem namiesto lícenky do líc. Make-up potom vyzerá výborne a dokonalo spolu sedí farba líc a pier. 


A tu sú všetky tri recenzované rúže. Voilá...

lush lipstick review
Lush Emotional Brillance: drive, confident, perspective

Komentáre

  1. Ahoj, Petra, ďakujem krásne za komentár aj pozvanie. Ja na shamballa náramky veľmi nie som, ale články si rada prečítam. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. náhodou som narazila na tvoj blog a máš to tu veľmi pekné, zaujali ma články..... rúž má krásnu farbu ale ani mne by nešiel škoda :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ďakujem za pochvalu. :) Ktorý rúž máš konkrétne na mysli? Podľa mňa je každá z tých troch farieb vhodná pre iný typ. Ten fialový sa napr. vôbec nehodí k červeným vlasom, ale pasuje každej brunetke. :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára