Už ste skúšali pečiatky na nechty?


Ešte donedávna som patrila medzi zarytých odporcov zdobenia nechtov. Zastávala som názor "V jednoduchosti je krása!" a pekné boli pre mňa len úhľadne nalakované jednofarebné nechty alebo francúzska manikúra. Ale názory aj vkus človeka sa behom života neustále menia. A tak to bolo aj u mňa. Čo si budeme hovoriť... často je náš vkus len odrazom nepoznaného. A tak sa stalo, že som pri surfovaní po ne internete objavila pečiatky a podľahla čaru stampingu (po slovensky pečiatkovaniu)...

Pečiatky na nechty?

Na prvý pohľad: somarina ako hrom! Ale druhý, tretí aj štvrtý pohľad už aj zmeníte názor a pečiatky vám začnú pripadať celkom užitočné. Pre tie, ktoré sa NailArtu venujú profesionálne (rozumej po kuchyniach kamarátok a ich známych) môžu byť pečiatky na nechty doslova "must-have."

Čo to je? Malý kovový krúžok s predtlačenými motívmi, na ktoré len nanesiete trošku laku a otlačíte na nechty. Toť všio a výsledok je perfektný. Super, nie? :)



Obrovskú výhodu vidím predovšetkým v tom, že sa nemusíte dlho trápiť s maľovaním dokonalého motívu, ale jednoducho ho na nechty takto instantne nanesiete. Ušetríte tak kopu času a nervov. Ak nezdobíte nechtové tipy alebo maľujete priamo na vlastné nechty, bude to pre vás aj jednoduchšie. Teda aspoň ja osobne mám problém namaľovať si pravú ruku ľavou a voľačo popri tom nedobabrať...

Pečiatky na nechty sa dajú kúpiť s rôznymi motívmi, ktoré môžete na seba aj vrstviť, pečiatkovať jeden cez druhý alebo vymýšľať využitie podľa vlastnej tvorivosti. Patrím medzi milovníkov romantických motívov. Nie, nemyslím tým srdiečka. Ani Hello Kitty a iné infantilné obrázočky. Zaujali ma predovšetkým pečiatky, kde sú rôzne motívy rastlín a kvetov. Zároveň mám rada aj zdobenie vlastných nechtov a umelákom sa zatiaľ vyhýbam (aj keď tie sa zdobia oveľa lepšie). Práve technika zdobenia nechtov pečiatkovaním vyzerá veľmi dobre na pestovaných prirodzených nechtoch. 

Musím povedať, že ma absolútne dostal ma tento krásny nechtový dizajn od Chalkboard Nails. Zbožňujem malinovú farbu a ten rastlinný motív. Jednoducho... MŇAM...!





Aké máte skúsenosti s pečiatkovaním vy? Poznáte nejaké pekné návody, ktoré by ste odporučili?

Komentáre