Ako si namaľovať obe oči rovnako? Pomocou lepiacej pásky!

Omámené Beyoncé alebo inou krásnou celebritou si na základe reklamy pravidelne kupujeme očné tiene, tuhé aj tekuté linky. Precízne sa namaľujeme podľa mini návodu na krabičke. Potom sa kukneme do zrkadla a v tom lepšom prípade zistíme, že máme každé oko namaľované inak. V tom horšom nám to povie niekto z našich blízkych. Znechutené polhodinovým maľovaním s tragickým výsledkom odsúvame nakúpené očné tiene a linky na dno kozmetickej krabičky a so sklamaním si opakujeme depresívnu mantru: 

"Už nikdy si nijaký očný tieň ani tekutú linku nekúpim! Nepristanú mi a je to len škoda vyhodených peňazí! Musela by som mať tvár tej celebrity, aby som si to mohla namaľovať rovnako ako ona!"

...alebo...

"Na tie krabičky schválne vyberajú modelky, ktoré majú tvar oka, ktorý sa dobre obkresľuje. Aj tak ich potom ešte vyretušujú vo Photoshope. Bodaj by nevyzerali dobre...!"


Našli ste sa v týchto výrokoch?
Dlho som nimi svoje sebavedomie trápila aj ja. Potom som objavila na YouTube návody ako si robiťočný make-up a s nimi aj jednu čarovnú vizážistickú pomôcku:


LEPIACU PÁSKU.


Toto fakt nie je vtip. Jednoducho si odstrihnete kúsok lepiacej pásky, nalepíte do línie oka a maľujete! Vytvoríte si tak presnú linku. Budete ju mať rovnako vysoko a (pravdepodobne) aj rovnako hrubú na jednom aj na druhom oku. Ak používate očné tiene, ktoré sa zvyknú prášiť počas líčenia pod oči, kaziť podkladový make-up a vytvárať efekt rozmazaných očí alebo tmavých kruhov, bude kúsok lepiacej pásky pre vás malou spásou. Všetok opadaný tieň sa na nej zachytí a po odlepení vám zostane len pekne upravená pokožka. Ja som skúšala s pomocou lepiacej pásky vytvoriť linku aj slávnostný make-up. A nie, strhávanie pásky z okolia očí vôbec nebolí. Nemáte predsa tvár z papiera, aby bolo strhnutie náročné. :) V podstate tam lepiaca páska drží iba slabo, pretože prirodzená mastnota pokožky a make-up znižujú jej lepiaci účinok.  Takto vytvorené líčenie bolo úspešné a zožala som množstvo ovácií. Takže odporúčam. :) A ako na to? Pozrite sa napríklad na toto video:

Komentáre