Ako na to: Trendy čierno-biely stamping na orientálny spôsob





Čierno-biela farebná kombinácia je horúcim (nie len) Nail Art módny trend na jeseň 2013. Minule som v článku chválila stamping - jednoduchú a veľmi efektnú techniku zdobenia nechtov pečiatkovaním. Pohľadala som teda aj nejakú ukážku... a hľa, našla som rovno dve! :)

Obidve ukážky sú podobné a na moju radosť aj prevedené na prirodzených nechtoch. Opäť boli použité moje obľúbené rastlinné motívy. A vôbec, vedeli ste, že orientálna islamská kultúra je založená práve na rastlinných motívoch? Zobrazovať zvieratá ich náboženstvo údajne nedovoľovalo, a tak sa museli vynájsť inak. Možno to je práve rozdiel medzi našim slovenským folklórom, ktorý tiež bohato používa motívy kvetov a rastlín, ale hojne zobrazuje aj zvieratá, väčšinou v podobe vtákov.

A teraz späť k návodu na pečiatkovanie nechtov! Na vytvorenie rovnakého dizajnu ako na obrázku budete potrebovať:
  • lak na nechty v bielej/telovej farbe
  • lak na pečiatkovanie nechtov v čiernej farbe (pokojne použite obyčajný čierny lak)
  • súpravu na pečiatkovanie
  • nálepky na nechty s motívom kvetov
  • swarovski kamienky na nechty
  • priehľadný lak na nechty
Ako postupovať pri tvorení tohto veľmi pekného a moderného nechtového dizajnu ukazuje jeho autorka, Meliney, vo svojom krátkom videu:

 

Možno sa vám tento štýl bude zdať už trošku prezdobený. Potom odporúčam alternatívu od tej istej autorky.

Ja sama som sa nevedela rozhodnúť, ktorá ukážka sa mi páči viac, a tak sú tu nakoniec obe.  
Majte sa krásne a buďte krásne! :)

Komentáre